Support

Wij helpen u naast lasersnijden, kanten en kantafrondingen ook graag met informatie over engineering, transport, kwaliteit en leveringsvoorwaarden. Naast deze support informatie kunt u hier ook veelgestelde vragen lezen.

Engineering

Beschikt u niet over digitale tekeningen, moet de tekening aangepast worden of wilt u iets wijzigen in het ontwerp? Dit is voor ons geen probleem. De ervaren engineers van ons zusterbedrijf OW Machinebouw kunnen dit uitstekend voor u regelen. Zelfs het uitbesteden van een compleet project, van idee tot gereed product, behoort bij ons tot de mogelijkheden.

Transport

Het transport is de laatste, maar zeker geen onbelangrijke stap in ons proces. Uw producten worden met zorg verpakt in stevige dozen gemaakt van duurzaam, FSC gecertificeerd karton of op pallets. Op de dag van verzending ontvangt u van ons per mail een vooraankondiging van de levering vergezeld van de pakbon. Op de dag van levering ontvangt u een mail waarin het tijdslot van de levering wordt aangegeven.

lasersnijden icoon

Kwaliteit

Kwaliteit, service en leverbetrouwbaarheid staan bij 247 Lasersnijden hoog in het vaandel. Ons productieproces is volledig digitaal en geautomatiseerd volgens het “Smart Industry 4.0” principe. Al onze machines zijn connected met ons productiemanagement systeem, waardoor wij een realtime inzicht hebben in de status van uw opdracht. Hierdoor worden fouten tot een minimum beperkt. Via onze uiterst moderne webportal kunt u zelfs de actuele status van uw opdrachten tot in detail volgen. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan lossen wij dit uiteraard snel voor u op.

Algemene voorwaarden

Op al onze producten en diensten zijn de laatste versies van de Metaalunie voorwaarden van toepassing. U kunt de Metaalunie voorwaarden hier downloaden. Op verzoek kunnen wij u de Metaalunie voorwaarden ook toesturen.

FAQ

Wat zijn de openingstijden?

24/7, 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn onze machines voor u aan het produceren. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 7.00 uur tot 17.00 uur. Buiten openingstijden wordt u voor spoedgevallen automatisch doorverbonden naar één van onze medewerkers.

Hoe krijg ik toegang tot de portal?

Via de knop ‘online portal’ op onze website bereikt u de online portal van 247 Lasersnijden. Hier kunt u zelf een account aanmaken waarna u direct toegang heeft tot de portal. Link naar instructiefilmpje

Welke bestanden kan ik uploaden?

Dit kunt u vinden op onze website onder het kopje Portal instructies. Link naar aanleverspecificaties tekeningen

Zijn mijn bestanden veilig?

Uw bestanden worden met de grootste zorg behandeld en worden niet met derden gedeeld tenzij dit voor het productieproces noodzakelijk is. In de privacyverklaring op onze website vindt u meer informatie over dit onderwerp.

Wanneer ontvang ik een offerte?

Nadat u de tekeningen heeft geüpload in de portal ontvangt u direct uw offerte per email. Al uw offertes kunt u in de portal terug vinden onder het kopje ‘mijn offertes’. Link naar instructiefilmpje

Ik wil een materiaal laten lasersnijden wat niet in het materiaaloverzicht is opgenomen.

Indien u een materiaal wilt laten lasersnijden wat niet in ons standaard assortiment is opgenomen, dan kunt u dit aanvragen via de knop ‘handmatige aanvraag’ op onze website. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen of een mail sturen naar verkoop@247lasersnijden.nl

Hoe kan ik mijn bestellingen zien?

In de online portal van 247 Lasersnijden kunt u de bestellingen, offertes en ook de voortgang van de lopende orders terug vinden. Hier komt een Link naar de instructie video

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestellingen?

In de portal van 247 lasersnijden kunt u zelf de voortgang van de productieopdrachten volgen onder het kopje ‘mijn productieopdrachten’, zodra de producten gereed zijn ontvangt u per mail een bericht vergezeld van de pakbon.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

De mogelijkheid tot annuleren is afhankelijk van de status van uw opdracht. Neemt u zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, zodat wij de mogelijkheden voor u kunnen bekijken. In de portal kunt u de opdracht zelf niet annuleren.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk, u dient dit tijdens het opstellen van de offerte aan te geven in het opmerkingen veld in de portal.

Hoe retourneer ik producten?

Al onze producten worden speciaal voor u geproduceerd en kunnen dus niet retour gestuurd worden. Indien een product toch niet voldoet aan uw verwachtingen zullen we gezamenlijk kijken naar de oorzaak hiervan en u een passende oplossing bieden.